Azi e o zi foarte speciala , pentru ca e ziua lui Roxy  !

Vreau sa iti uraz din toata inima un mare LA MULTI ANI ! Toate dorintele sa ti se implineasca , si sa ai o zi de neuitat . Si chiar daca nu sunt langa tine , sa sti ca la anu nu mai scapi :)) Love you :*:*:*>:D<

 

Despre bissibe3storiess

Sunt o fire sensibila,dar nu prea las asta sa se vada , si mai sunt si destul de 'nebuna' uneori :D . Imi place sa cred in ceva pana in ultima clipa si niciodata nu renunt daca imi propun ceva . Uneori visez cu ochii deschisi , dar stiu si sa ma trezesc la realitate .Imi place la nebunie sa citesc si sa ascult muzica . Iubesc distractia si am idei bune cand este vorba de petreceri, iesiri si alte chestii interesante.Imi place dansul,moda,motoarele si masinile tari .Sunt putin misterioasa deoarece nu las pe nimeni sa ma cunoasca in totalitate.Uneori sunt foarte incapatanata , tupeista si destul de orgolioasa :D Imi plac provocarile care merita incercate , dar asta nu inseamna ca le iau pe toate in serios . ;)) Daca vreti sa vorbiti cu mine ma gasiti pe id'ul : biaa.ataat@yahoo.com :)

2 răspunsuri »

  1. rooxana spune:

    Vai fataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!=)))))Multumeeeesc!>:D:D:D:D<:*:*:*te iubesc fata:*:*

Lasă un răspuns

